Čas čtení: 1 min.

Trošku přelomový pohled na marketing a remarketing od Aviváže Kaučuka (čti Avinash Kaushik), který vrací online marketing zpět k jednoduchým principům selského rozumu.

Aviváž ho českým agenturám představil v roce 2014 v Brně a spustil s tím STDC revoluci.

V podstatě jde o to, sledovat zákazníky, v jak pokročilé fázi nákupního rozhodování se nacházejí a podle toho jim říkat to, co je pro ně v tu chvíli zajímavé. „Tolik práce a přitom taková blbost“, dalo by se říci.

Jenže ona s tím fakt přišla revoluce, a když to někdo dělá opravdu dobře a spávně, tak to dokonce i dost pomáhá.

Framework SEE-THINK-DO-CARE
Framework SEE-THINK-DO-CARE

 

Aviváž a jeho brněnská show (Zdroj: www.sunitka.cz)
Aviváž a jeho brněnská show (Zdroj: www.sunitka.cz)

Site Footer

Top