Šest důvodů, proč se těšit na letošní Marketing Festival

Čas čtení: 2 min.

Marketing festival je za dveřmi. Už zbývají jen poslední desítky hodin. Co nás tam čeká a proč je dobře, že se na to třesete, jak malí ratlíci?

 

 

1) Atmosféra

Už se stalo celkem pravidlem, že rok má pro mě dva festivalové vrcholy. Jedním je filmový festival v Karlových Varech (na ten obzvláště nedám dopustit) a druhým právě Marketing festival. Byť může být #mktfest vnímaný jako pracovní záležitost, jde o festival se vším všudy.

Nejvíce se mi na něm líbí právě ta uvolněná festivalová atmosféra, kdy přes den hltáte nejzajímavější témata a novinky z onlinu od mezinárodních hvězd, a potom s nimi večer zakalíte, jakoby se nechumelilo. To je v mém věku ekvivalent toho, jako když jste 12-ti letá holka a pozdraví vás Justin Bieber.

Hvězdy, jak je neznáte. Hvězdy jsou ti dva dole.
Hvězdy, jak je neznáte. Hvězdy jsou ti dva dole.

2) Přednášky

Marketing festival si zakládá na kvalitě řečníků. Předloni udělal díru do světa Avinash Kaushik s konceptem STDC. Vloni to byl Larry Kim se svým pohledem na budoucnost PPC.

Avinash a jeho hvězdná chvíle.
Avinash a jeho hvězdná chvíle.

Letos se můžete těšit na další velikány. Já se nejvíc těším na Andreje Pančíka, který se podělí o zkušenosti se zakládáním globálních start-upů. Určitě si nenechte ujít ani PPC guru Fredericka Vallaeyse a kmeta zákaznické analytiky Kevina Hillstroma.

3) Festivalový program

Jak jsem už psal nahoře, Marketing festival je opravdu festival v pravém slova smyslu se spoustou doprovodných akcí. Letos na nás čeká párty mezi exponáty v ostravském Světě techniky za doprovodu mého oblíbence Mardoši z Tata Bojs.

Párty v plném proudu. (Zdroj: Sunitka.cz)
Párty v plném proudu. (Zdroj: Sunitka.cz)

Obzvláště se těším na výběr kapel na závěrečné párty. Vzhledem k tomu, že mám práci i rodinu (obojí na plný úvazek), na hudební rozvoj už se mi prostě nedostává. Zamrzl jsem tak u svých kapel z 18-ti. Marketing festival mi tak hezky rozšiřuje obzory. Minule se mi perfektně trefil do nálady s partami Fresh Out Of The Bus a Kadebostany. Letos se těším, že poznám Vees, Danger a Killiekrankie.

4) Ostrava

Dalším důvodem je přímo Ostrava. Město, které světu dalo Hanku Zagorovou a Richarda Krajča. Město, kde se vaří a pije (sicOstravar – nejhnusnější pivo, které jsem kdy měl. A že jsem jich vypil… Město, jehož největší památkou je stará továrna. Ano, Ostrava má teď nejlepší příležitost napravit si svou reputaci a ukázat, že je opravdu tím nejlepším místem pro Marketing festival.

Největší poklady Ostravy. (Za obrázky do koláže vděčím domorodci - Kubovi Radinovi.)
Největší poklady Ostravy. (Za obrázky do koláže vděčím domorodci – Kubovi Radinovi.)

 5) Catering

Mám rád dobré jídlo a miluji výborné jídlo. Na Marketing festivalu je ho všude plno. Nepamatuji si na podobně velkou akci, kde by byl catering na stejně vysoké úrovni.

Milovníky dobré brazilské kávy každoročně potěšila ta z pražské pražírny Doubleshot. Ta bude bohužel letos chybět, ale Laura coffee Iva Ptáčníka slibuje minimálně adekvátní náhradu.

stoly
Jídlo, kam se podíváš. (Zdroj: Sunitka.cz)

6) Sunní koutek [čti město]

Marketing festival není jen o oficiálním programu. Skvělou zábavu si připravují i hlavní partneři akce. Vloni sklidily úspěch fresh džusy od Kentica a náš závodní trenažer. Něco velkého připravujeme i letos. Nechte se tedy překvapit, co si na vás holky a kluci z Prahe (pro ostravaky „divokého západu“) přichystali.

 

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer

Top