Proč další online blog?

Proč vlastně píšu tenhle blog? Jakoby jich už nebylo málo. Kdo to má furt všechno číst? To zase nějakej chytrák, kterej potřebuje saturovat svoje grafomanský potřeby?

No… Asi trochu ano. Ale i tak si nemyslím, že by to psaní bylo jen tak jednoúčelové. Proč?

Domácí pohodička
Domácí pohodička

Co tady fakt není?

Nejsem žádnej vědátor, takže tady opravdu nečekejte sáhodlouhé analýzy, rozbory toho, jak si správně nastavit PPCčka, jakou remarketingovou strategii využít a jak si to odměřit v GAčkách. Na to tu jsou jiní hlavouni a jiné blogy. Zkuste třeba tento (taky tam občas přispívám).

K čemu je to teda dobrý?

Možná k tomu, že ne každý dneska ví, co to vlastně ty GAčka jsou. V onlinu se pohybuju už nějaký ten pátek. Začínal jsem v době, kdy vám ke štěstí stačil zápis v katalogu firem a prohlídka AdWords účtu se rovnala mysterioznímu zážitku srovnatelném se sledováním Akta X.

 

Takhle zlé už to naštěstí nebývá.
Takhle zlé už to naštěstí nebývá. (Zdroj: Rankexecutives.com)

 

Dneska už je to úplně jinak, online marketing je nutnost. Jde o neuvěřitelně komplexní a rychle rostoucí obor. Jediné, co trochu zůstalo, je ta mysterioznost. Spousta manažerů firem, kam chodím na schůzky, nemá o onlinu ani potuchy. Zamrzli v době dávno minulé a o nějakých online strategiích ani nemluvě. Jenže i tito lidé jsou teď tlačeni do toho, aby s onlinem pracovali. Ono to ale není tak easy, protože jednoduše stravitelná a přehledná literatura k online marketingu zoufale chybí. Mým cílem je právě tuto mezeru na trhu zaplnit.

A možná je to celé jen tak pro zábavu. Ať už mojí nebo lidí, kolegů z oboru.

Site Footer

Top